Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Tahu-tahu Dah Hilang - Bila Kayak Bertukar Jadi 'Kapal Selam'

28-7-2020 08:00 AM Komen: 20
Kredit Foto - Twitter @nurinafiqaaah

Bercuti sambil mandi-manda di laut memang menyeronokkan. Lebih adventure jika kita cuba pula aktiviti sukan air seperti menunggang jet ski ataupun berkayak.

Melalui perkongsian di laman Twitter, kejadian lucu menimpa sekumpulan sahabat yang sedang bercuti di sebuah pulau apabila kayak dinaiki mereka 'hilang' ditelan laut. 



Dapat dilihat menerusi video dimuat naik Nurin Afiqah, dua individu sangat teruja menaiki kayak lutsinar di tengah laut sedang berusaha untuk mencari keseimbangan akibat air laut yang sedikit bergelora.

Malangnya, usaha mereka gagal apabila kayak yang dinaiki dimasuki air sehingga menyebabkan mereka tenggelam sehingga ke paras leher. 

Lebih melucukan apabila wanita yang berada di dalam kayak itu kelihatan hanya mampu gelak besar seolah pasrah dengan kejadian itu.

Ternyata, video ini berjaya mencuit hati netizen.


Kredit Foto - Twitter nurinafiqaah

Kejadian lucu ini pasti menjadi kenangan manis yang sukar dilupakan. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
5
Bosan
1
0
0
Komen: 20
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote vofyjiq678 31-7-2020 05:51 PM
Monicalsfeedback Survey C Monicals Pizza wants your opinion and feedback from your recent visit experience through Monicals Pizza customer experience survey.

https://guestsurvey.onl/

Lain-lain Komen

Quote rosasen 28-7-2020 08:20 AM
tak tgk video lg pn dah rasa lawak giler
Quote jpbstarlife 28-7-2020 09:26 AM
hahahaha... tgk gambar je pun aku dh blh gelak ngekek ngekek... hahahaha
Quote husna_amal 28-7-2020 10:10 AM
Kelakar, boleh pulak tenggelam kayak dia tu.
Quote Knowlee 28-7-2020 11:06 AM
Mcm mana boleh tenggelam tu... Bocor ke pun kayak tu.
Quote prettyuglybabe 28-7-2020 11:57 AM
nasib tak dalam
Quote shark_eow7 28-7-2020 01:04 PM
hahaha. senget sikit je terus tenggelam..
Quote RatuDunia94 28-7-2020 01:32 PM
Rasanya kayak tu sesuai utk naik sorang je..
Quote gummiebear 28-7-2020 01:54 PM
Ekekeke
Quote whadda 28-7-2020 02:14 PM
bahayanye klo kat tempat dalam dan tak tau berenang
Quote wan_mhd 28-7-2020 02:15 PM
"Hiduplah seperti lilin menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."
Quote Beribear 28-7-2020 02:33 PM
Hahaha, bocor ke? Tak sempat nak naik kayak ni kat perhentian
Quote Perawankota 28-7-2020 02:51 PM
Hahah duduk pon x sembang senget lah kayak tu pastu masuk air... Mmg tenggelamlah jawab ya oi
Quote NekNgah 28-7-2020 03:11 PM
Perempuan tu banyak gerak, beroleng-oleng sampan tu sampai masuk air.
Quote NekNgah 28-7-2020 03:12 PM
Perempuan tu banyak gerak, beroleng-oleng sampan tu sampai masuk air.
Quote husie91 28-7-2020 07:10 PM
Macam mana la kayaknya tk masuk air.. Orang yang naik nya pon masuk air
Quote HappyGumbira 29-7-2020 09:01 AM
hahaha hadoi
Quote dua_chzy 30-7-2020 08:37 AM
NekNgah replied at 28-7-2020 03:12 PM
Perempuan tu banyak gerak, beroleng-oleng sampan tu sampai masuk air.

Yeap. Badan juga besar. So...

Quote Kangkung1M 30-7-2020 02:16 PM
Edited by Kangkung1M at 30-7-2020 02:18 AM
dua_chzy replied at 29-7-2020 08:37 PM
Yeap. Badan juga besar. So...

Kayak jenis apo tu, mcm berat & susah nak terapung je. Cantik tapi tak praktikal tak guna jugak, kan.

Nak pesan, kalau uolls jenis yg tak tau berenang tapi nak buat xtvt dlm air, sila pakai jaket keselamatan. Jadikan video ini sebagai iktibar. 2 orang berkayak di tepi pantai dan terjatuh dipukul ombak. Seorang dapat diselamatkan di awal video, manakala seorang lagi ditarik ombak.

[ig]https://www.instagram.com/p/CC6C1xgnjn1/[/ig]

Quote dua_chzy 30-7-2020 02:20 PM
Kangkung1M replied at 30-7-2020 02:16 PM
Kayak jenis apo tu, mcm berat & susah nak terapung je. Cantik tapi tak praktikal tak guna jugak, k ...

Tak tau. Tak pernah nampak kayak lutsinar gitu. Memang tak praktikal. Dah betul ya. Kejadah berkayak tapi tak pakai safety vest.

Lihat semua komen(20)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top