Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Jarak Umur 16 Tahun Bukan Penghalang" - Intan Najuwa

20-8-2019 10:37 AM|Top5| Komen: 232

Tahniah kepada pelakon jelita Intan Najuwa Abdul Wahid, 22, apabila dia selamat bertunang dengan seorang ahli perniagaan, Razrul Anwar Rusli, 38, Ahad lalu. 

Menurut Intan, dia dan Razrul mula berkenalan sejak setahun lalu dan memilih untuk mengadakan majlis pertunangan serentak dengan sambutan ulang tahun kelahirannya yang ke-22 tahun.


Memetik laporan Harian Metro, Intan terbuka hatinya dengan jejaka itu kerana sikapnya yang matang dan memahami kerjayanya sebagai seorang artis.

"Saya mula melihat keserasian kami berdua selepas hubungan kami menjadi serius. Hati saya terbuka untuk menerima lamarannya kerana sikap matang yang ada padanya. Dia juga memahami agenda seni saya yang padat," kata Intan kepada Harian Metro.


Tambah Intan lagi, walaupun jarak usia mereka berbeza 16 tahun, ianya bukan halangan untuk dia memilih Razrul sebagai calon suami.

"Dia masih bujang dan bukan berstatus duda seperti tanggapan orang," tambah Intan.

Majlis pertunangan Intan dan Razrul berlangsung di Hotel Thistle, Johor Bahru, dan hanya dihadiri ahli keluarga terdekat dan teman rapat.


Apa pendapat anda? - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 232
Komen

Previous : "Saya Nak Menang!"- Kak Limah Lawan Mira Filzah, Uqasha Senrose Di ABPBH

Next       : "Suka Hatilah IG Saya, Jangan Kecam" - Azah Aziz Bangga Ikut Perarakan LGBT

Komen Terbaru

Quote Perk77 27-8-2019 12:55 AM
Bijak dia ni dari ruhainies...

Lain-lain Komen

Quote friedfishsoup 20-8-2019 10:39 AM
Intan Najuwa tu bukan yg dia marah ada perempuan nak kacau bf dia? Last2 tunang dengan orang lain. Selamat bertunang sis
Quote ruffboyz 20-8-2019 10:41 AM
psl ahli perniagaan tu.. klu ahli nujum hang terima tak?
Quote unguaurora 20-8-2019 10:43 AM
Ahli perniagaan...jual apa ek. Kalau sebut peniaga je x glemer kot.
Quote roti_banjir 20-8-2019 10:46 AM
erkkkk….ermmmmm….. next please....

td baca berita tak Nampak muka tunangnya, now dah Nampak, rasa takyah komen lelebih lar....
Quote gigihadid 20-8-2019 10:47 AM
ruffboyz replied at 20-8-2019 10:41 AM
psl ahli perniagaan tu.. klu ahli nujum hang terima tak?

kannnn.. sbb byk duit maka nya terima dgn sepenuh hati la..
Quote tupperwarepink 20-8-2019 10:48 AM
ini ke tunang nye
Quote manehnya 20-8-2019 10:48 AM
bujang ka bakal lakinya tuh,

muda naw2, dok sebelah cam anak ngan bapak jewr.. sorry
Quote kucingitam 20-8-2019 10:49 AM
kau dah selamat menikah sok baru akak ucap tahniah ye dik..
Quote jijilaaa 20-8-2019 10:51 AM
bukan setakat beza umur, beza saiz pun ye jgk. haha boleh main lambung2 la ye lepas ni...
Quote wookiehoney 20-8-2019 10:51 AM
Dh habis fikir ke ni? Baru nk up kan.
Quote nazzse 20-8-2019 10:53 AM
Dah 22 umur budak ni..tengok kt tv dok fikir berapa belas la umurnya kecik benar....
Yet, tunang awal2 dapat businessman ruponyo
Quote Sazida 20-8-2019 10:54 AM
Aik bulan ke dulu bopren yg dia takut kena caras dulu tu kuwussss je? Ni apesal mcm dah terlebih mauripan?
Quote TerataiMelur02 20-8-2019 10:55 AM
Moga berkekalan hendaknyaaa...
Quote kechikchomel 20-8-2019 10:57 AM
dia ni la kan yg polis cari untuk kes dadah kotdia dengan sorang laki ni. rasanya masa tu laki tu BF dia
tapi muda lagi laki tu
Quote ruffboyz 20-8-2019 10:58 AM
gigihadid replied at 20-8-2019 10:47 AM
kannnn.. sbb byk duit maka nya terima dgn sepenuh hati la..

yg ahli perniagaan tu pun bengong, muda2 ni ntah buat air sirap pon xlepas lg agaknya apetah lg siang ikan hahaha..
Quote taji2906 20-8-2019 11:00 AM
wow.. mcmne laki tu ikat samping ada 2 lipat gulung tu eh? aku nak gulung samping 1 je pun azab.. x kemas.. dia sampai 2 gulung elok jek..
Quote tuttt 20-8-2019 11:05 AM
Ni mesti poket tebal ni
Quote kaseh80 20-8-2019 11:06 AM
Business apa nak juga tahu?
Quote Atata 20-8-2019 11:07 AM
Gambar first tu, dia dah la kecik, dia hurai rambut panjang mcmtu, tambah nampak dia kecik. Bergandingan plk dgn lelaki tua. Dah mcm bapak ngan anak

Lihat semua komen(232)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.124076s Gzip On
To Top