Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini

Dato Vida Nak Lawan Polis Evo Dengan 'Cikgu Online'

12-1-2016 10:34 AM| Komen: 109

Oleh Adib ZA

Pengasas kosmetik, Dato' Vida nampaknya semakin kencang dengan projek-projek terbaharunya dalam industri seni.

Selepas berjaya mencipta fenomena sebagai penaja program Gegar Vaganza, kini wanita itu ingin menerbitkan filem pula!

Filem yang bertajuk 'Cikgu Online' itu bukan calang-calang kerana khabarnya ingin memecahkan rekod Polis Evo yang sangat luar biasa itu. 

“Saya pernah terlibat dengan Mamat Khalid terbitkan ‘Zombi Kilang Biskut’. Saya beri dana. Drama banyak juga beri dana.

“Tetapi sekarang saya punya penerbitan sendiri. Saya akan bermesyuarat dengan Ghaz Abu Bakar, pengarah ‘Polis Evo’. Saya ada keyakinan boleh kalahkan ‘Polis Evo’,” ujar Dato Vida melalui portal The Malay Mail. 

(Sumber foto: Beautifulnara)


Katanya lagi, filem itu bakal menampilkan produk-produk kosmetiknya. Dan yang pasti, hero dan heroinnya pasti meletop!

“Saya suka Shahnaz Ahmad, Aaron Aziz dan Zul Ariffin tetapi ramai pilih Aaron. Heroin belum ada tapi yang pasti saya berlakon dalam filem itu. Saya nak promosikan produk saya," terangnya lagi. - CARI Infonet


Baca selanjutnya: The Malay Mail

Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
13
Terkejut
6
Sedih
0
Lawak
6
Bosan
10
0
0
Komen: 109
Komen

Previous : 10 Filem Antarabangsa Terlaris 2015!

Next       : Munafik: Filem Dakwah Buat Syamsul Yusof

Komen Terbaru

Quote SitiRopeah 14-2-2016 06:06 PM
Buat cameo Khairy Jamaluddin jadi tukang kebun. Mesti best.
Pelakon wanita yang sesuai jadi cikgu adalah Anzalna.. sebab dia nampak lembut dan sopan je. Untuk watak lelaki ambil jela Beto atau Redza Minhat (KIL). Redza tu pelakon teater.. mesti pandai menghayati watak.. lawak pun boleh.

Lain-lain Komen

Quote skechers 11-1-2016 01:08 PM
Spontan daripada skrip? Kalau dah daripada skrip, celah mana yang spontannya?
Quote chinta89 11-1-2016 01:54 PM
adekah posternya adalah dato vida sahaja?
sebagaimana dr rozmey penah buat?
Quote dauswq 11-1-2016 01:56 PM
makin gila entreprem lak org tua ni
Quote mikimius 11-1-2016 01:57 PM
nak ke aaron blakon?amik la zizang..aura kuat lagi..heroin amik la yg pndai buat lawak.bkn control ayu je
Quote ladyxez 11-1-2016 01:58 PM
dH knp nk  aaron jugak
adehhh
Quote de_ikea 11-1-2016 02:01 PM
Iols tolak haron aziz. Ni bukan cerita romentik. Mohon bg pluang dkat yg ada bakat.
Quote blinkazwa 11-1-2016 02:02 PM
Edited by blinkazwa at 11-1-2016 02:04 PM

Wujud lagi si rambut cendawan ni... Oh bace title nampak rozmey.. rupanya edisi je... mana pegi dia ni yer.. *kaberline*

berita pasal tok vida rupanya.
Quote budakshinchan 11-1-2016 02:03 PM
aikkk.. Nabil ngan Jihan kan ada.. begabung ngan Vida.. chemistry tu ada kannnnn..
Quote jefri90 11-1-2016 02:04 PM
budakshinchan replied at 11-1-2016 02:03 PM
aikkk.. Nabil ngan Jihan kan ada.. begabung ngan Vida.. chemistry tu ada kannnnn..

Haah kan.. Jihan jadi cikgu watak utama.  Dr vida jadi pgtua.. Kan dr vida pernah jd cikgu 12tahun.nabil jadi pakwe jihan.  
Quote budakshinchan 11-1-2016 02:07 PM
jefri90 replied at 11-1-2016 02:04 PM
Haah kan.. Jihan jadi cikgu watak utama.  Dr vida jadi pgtua.. Kan dr vida pernah jd cikgu 12tahun ...

betul betul betul.. kalo korang xmo Nabil jd hero.. leh tukar Aiman Mentor ke.. Aqasha ke.. pelakon bukan pelawak tp kalo belakon cite lawak ok je kot.. di padukkan ngan Jihan .. mabeles
Quote pauliza 11-1-2016 02:14 PM
Edited by pauliza at 11-1-2016 02:24 PM

iols suka lawak x slapstik ala drama Isteriku Bkn Tkg Masak .walaupn tok vida x nak pelawak ,iols nak cadangkn jgk ajak shiro & zara zya .kalo tok vida baca ni ,search di youtube Isteriku bkn tukang masak .director iols suka riza baharudin ex husben izreen .skrip writer MF Kencana ,iols suka dialog2 dlm isteriku bkn tkg masak tu .
Quote enchikfitz 11-1-2016 02:16 PM
Astaga..makin gila ke apa minah ni?


Tapi kalau nak cari watak cikgu vida,ai cadangkan zila bakarin . Muka lebih kurg dah
Quote jlo 11-1-2016 02:26 PM
nabil dan jihan pleaseeeeeeeeeeee
Quote Lorra2411 11-1-2016 02:32 PM
kenapa perlu si Aaron Aziz?
Quote irdina 11-1-2016 02:39 PM
errr banyak sangat pulak 'produk' dia sejak dua menjak nih...
Quote seattle 11-1-2016 02:44 PM
jlo replied at 11-1-2016 02:26 PM
nabil dan jihan pleaseeeeeeeeeeee

aku pun setuju, Nabil dan Jihan, sangat sesuai
kalau taknak Nabil, Shuib pun ok
Quote amyza 11-1-2016 02:44 PM
Aaron Aziz kejung je,boleh buat lawak ke. Mintak tok Vida buat casting la tgk sape yg sesuai. Heroin iols suka izreen/jihan.
Quote MH37O 11-1-2016 02:47 PM
Lorra2411 replied at 11-1-2016 06:32 AM
kenapa perlu si Aaron Aziz?

dulu si berok mak yeh rozmey tu pun amik aaron haziz...melingkup terus film tu...padan ngan muka, riak sgt...hari tu aku gi kedah sbb outstation,aku nengok bangunan2 dr. rozmey ni ie rumah2 kedai dia mcm dah terbiar takde org jaga...kedai2 dia yg jual produk2 sampah dia tu pun mcm kosong je...
Quote idakamaruddin 11-1-2016 02:55 PM
chinta89 replied at 11-1-2016 01:54 PM
adekah posternya adalah dato vida sahaja?
sebagaimana dr rozmey penah buat?

adoiii lawak sgt...tersembur aku gelak tau... #jilakeee hahahaha

x dpt bygkan poster dato vida je penuh 1 poster

Lihat semua komen(109)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top