Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
13187
View
109
Reply

[Edisi DR ROZMEY] 'Filem saya akan kalahkan kutipan Polis Evo' Dr Vida Qu Puteh

[Copy link]

Author: jefri90       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-1-2016 12:55 PM | Show all posts |Read mode
Edited by jefri90 at 11-1-2016 05:49 PM

KUALA LUMPUR, 10 Jan — Selepas gempar seluruh negara dengan pengiklanan luar biasa produk-produknya Pamoga dan Qu Puteh, Datuk Seri Dr Hasmiza Othman bakal tampil dengan filem sulungnya hujung tahun ini.

Menerusi Datuk Seri Vida Production, jutawan kosmetik itu akan menerbitkan filem “Cikgu Online” bagi menyaingi kejayaan filem “Polis Evo”, yang berjaya mengutip kira-kira RM17.5 juta.

“Saya pernah terlibat dengan Mamat Khalid terbitkan ‘Zombi Kilang Biskut’. Saya beri dana. Drama banyak juga beri dana.
“Tetapi sekarang saya punya penerbitan sendiri. Saya akan bermesyuarat dengan Ghaz Abu Bakar, pengarah ‘Polis Evo’. Saya ada keyakinan boleh kalahkan ‘Polis Evo’,” katanya kepada ProjekMMO kelmarin.

“Zombi Kilang Biskut”, yang ditayangkan pada 2014, meraih kutipan RM1.1 juta.
Hasmiza, yang mesra dengan panggilan Dr Vida, berkata filem sulungnya mengisahkan tentang seorang guru yang mendapat inspirasi untuk berniaga secara atas talian.
Filem yang turut menampilkan beliau sendiri bersama keluaran-keluaran kosmetik dan kesihatannya sudah mempunyai jalan ceritanya.

“Ia berkait dengan produk saya juga. Ceritanya tauke jamu dan cikgu online tengok orang jual tudung dan mahu membuka perniagaan sendiri.
“Saya suka Shahnaz Ahmad, Aaron Aziz dan Zul Ariffin tetapi ramai pilih Aaron. Heroin belum ada tapi yang pasti saya berlakon dalam filem itu. Saya nak promosikan produk saya.
“Saya suka lawak spontan. Saya tidak mahu pelawak buat lawak. Saya mahu orang biasa, spontan daripada skrip,”katanya.
-


...............

Mana lah tau dr vida punya PA dan publicists lepak sini lepas menggugel nama dr vida, ayuh kita bagi cadangan pelakon.


CADANGAN POSTER

datuk vida 2.jpg



Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 01:08 PM | Show all posts
Spontan daripada skrip? Kalau dah daripada skrip, celah mana yang spontannya?
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 01:54 PM | Show all posts
adekah posternya adalah dato vida sahaja?
sebagaimana dr rozmey penah buat?
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 01:56 PM | Show all posts
makin gila entreprem lak org tua ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
nak ke aaron blakon?amik la zizang..aura kuat lagi..heroin amik la yg pndai buat lawak.bkn control ayu je
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
dH knp nk  aaron jugak
adehhh
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols tolak haron aziz. Ni bukan cerita romentik. Mohon bg pluang dkat yg ada bakat.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:02 PM | Show all posts
Edited by blinkazwa at 11-1-2016 02:04 PM

Wujud lagi si rambut cendawan ni... Oh bace title nampak rozmey.. rupanya edisi je... mana pegi dia ni yer.. *kaberline*

berita pasal tok vida rupanya.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
aikkk.. Nabil ngan Jihan kan ada.. begabung ngan Vida.. chemistry tu ada kannnnn..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-1-2016 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
budakshinchan replied at 11-1-2016 02:03 PM
aikkk.. Nabil ngan Jihan kan ada.. begabung ngan Vida.. chemistry tu ada kannnnn..

Haah kan.. Jihan jadi cikgu watak utama.  Dr vida jadi pgtua.. Kan dr vida pernah jd cikgu 12tahun.nabil jadi pakwe jihan.  
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
jefri90 replied at 11-1-2016 02:04 PM
Haah kan.. Jihan jadi cikgu watak utama.  Dr vida jadi pgtua.. Kan dr vida pernah jd cikgu 12tahun ...

betul betul betul.. kalo korang xmo Nabil jd hero.. leh tukar Aiman Mentor ke.. Aqasha ke.. pelakon bukan pelawak tp kalo belakon cite lawak ok je kot.. di padukkan ngan Jihan .. mabeles
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by pauliza at 11-1-2016 02:24 PM

iols suka lawak x slapstik ala drama Isteriku Bkn Tkg Masak .walaupn tok vida x nak pelawak ,iols nak cadangkn jgk ajak shiro & zara zya .kalo tok vida baca ni ,search di youtube Isteriku bkn tukang masak .director iols suka riza baharudin ex husben izreen .skrip writer MF Kencana ,iols suka dialog2 dlm isteriku bkn tkg masak tu .
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Astaga..makin gila ke apa minah ni?


Tapi kalau nak cari watak cikgu vida,ai cadangkan zila bakarin . Muka lebih kurg dah
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:26 PM | Show all posts
nabil dan jihan pleaseeeeeeeeeeee
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:32 PM | Show all posts
kenapa perlu si Aaron Aziz?
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:39 PM | Show all posts
errr banyak sangat pulak 'produk' dia sejak dua menjak nih...
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:44 PM | Show all posts
jlo replied at 11-1-2016 02:26 PM
nabil dan jihan pleaseeeeeeeeeeee

aku pun setuju, Nabil dan Jihan, sangat sesuai
kalau taknak Nabil, Shuib pun ok
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Aaron Aziz kejung je,boleh buat lawak ke. Mintak tok Vida buat casting la tgk sape yg sesuai. Heroin iols suka izreen/jihan.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:47 PM | Show all posts
Lorra2411 replied at 11-1-2016 06:32 AM
kenapa perlu si Aaron Aziz?

dulu si berok mak yeh rozmey tu pun amik aaron haziz...melingkup terus film tu...padan ngan muka, riak sgt...hari tu aku gi kedah sbb outstation,aku nengok bangunan2 dr. rozmey ni ie rumah2 kedai dia mcm dah terbiar takde org jaga...kedai2 dia yg jual produk2 sampah dia tu pun mcm kosong je...
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2016 02:55 PM | Show all posts
chinta89 replied at 11-1-2016 01:54 PM
adekah posternya adalah dato vida sahaja?
sebagaimana dr rozmey penah buat?

adoiii lawak sgt...tersembur aku gelak tau... #jilakeee hahahaha

x dpt bygkan poster dato vida je penuh 1 poster
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list