Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
34283
View
228
Reply

"Gaduh Sebab Sentap, Janna Nick Tak Nak Dengan Anak Sheila Rusly"

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-5-2021 01:27 PM | Show all posts |Read mode
Hubungan yang retak di antara Janna Nick dan Sheila Rusly pada sekitar tahun 2019 nampaknya kemali menjadi bualan hangat netizen.


Sampai sekarang tidak diapstikan punca sebenar pergaduhan antara mereka.


Kata Sheila dia sebenarnya dah memaafkan Janna.




Foto: IG




"Sudah dimaafkan. Tapi tak semudah itu untuk melupakan,"katanya kepada mStar.


Sheila juga menambah Janna tidak berani untuk menghubunginya.


"Call? Mana dia berani. Cukup sampai sini."


Sementara itu Sheila juga bengang apabila ada netizen yang mendedahkan punca pergaduhan mereka.


Via: mStar




Katanya Sheila sentap sebab Janna menolak untuk disatukan dengan anak sulungnya.


"Sis geram sebenarnya. Sis tak kacau sesiapa pun. Jangan petik isu yang boleh buat sis bersuara. Sis pendam lama isu ni.




  



  



"Jangan sampai saya buka cerita. Tak cukup kain nak tutup muka nanti. Sis jadi marah sbb itu fitnah."


Nampaknya sis menafikan, sampai ke sudahlah kita semua tak tahu. Begitu. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 01:33 PM | Show all posts
yg adik fasha sandha tu mmg perangai mcm anak yatim piatu sebatang kara sgt ke menempel kat rumah tunang 24 jam.. nikah je la dikkk.. mcm laki bini dah.. majlis grand2 buat lepas PKP.. kesian sgt tgk..
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 01:47 PM | Show all posts
Nak bukak cerita apahal? Bukan janna yg bukak mulut. Elok sgt dah janna diam, kau pulak melayan netizen mereng.

Anyway makcik Sheila muka anak jantan uols mmg sendu di Aidilfitri yach. Nasib baik kaya sbb tu Elisha tu sudi
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Elisha niy dok 1 rumah dengan dorang ker..
24 jam dok menempel jer nampak
Alah, SR niy...ko nak kabo kisah sebenar, kabo ajerler..
Takyah nak ugut-ugut sangatlah..
Cer citer cer citer
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa agaknya janna ni buat kan smpai sentap betol.cyst
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Gumball replied at 18-5-2021 01:53 PM
Elisha niy dok 1 rumah dengan dorang ker..
24 jam dok menempel jer nampak
Alah, SR niy...ko nak ka ...

Agak2 jn gigil tak baca ugutan cyst
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 18-5-2021 01:56 PM
Apa agaknya janna ni buat kan smpai sentap betol.cyst

Scandal ngn laki dia kot..tu yg susah sgt nk lupa..
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape la nak trigger sgt cyst...if tak brsalah chill udah lerrr.....dah masuk 50s ni elok la offkan diri drpd hadap socmed...cyst kan bz byk product endorsement dgn business kedai makan lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
rayna_raynes replied at 18-5-2021 01:47 PM
Nak bukak cerita apahal? Bukan janna yg bukak mulut. Elok sgt dah janna diam, kau pulak melayan neti ...

Aku baru nk ckp benda sama.. nk bukak cite apa bukan Janna p gebang sana sini. Kang xpsl2 tambah depress si Janna tu huhu
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:06 PM | Show all posts
hahahaha... siapa aja yang tak pernah gaduh dengan SR nih..
hahahahhaha......
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:08 PM | Show all posts
tunang anak dia tu gi beraya pada hari raya aidilfitri bulih kah.. tidakkah itu melanggar sop negara malaysia yang berbahagia ini.

Yang sembang lancang2 ni bila diri sendiri buat tak sedar ke camana..

Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak cyst tak helok, freaky macam bapak dia. Mana JN nak. Tak siyor JN ngan laki cyst yang persis drebar walau sebesor alam monogram Chanel dia pakai.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
minahgempal replied at 18-5-2021 02:03 PM
Scandal ngn laki dia kot..tu yg susah sgt nk lupa..

Haha..tp kn iols nk sgt tau kan apa la agaknya yg buat cyst ni.sentap naw2 kn jn. Jn tu tau la mulut lepas jgk tu.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
awanysss replied at 18-5-2021 01:33 PM
yg adik fasha sandha tu mmg perangai mcm anak yatim piatu sebatang kara sgt ke menempel kat rumah tu ...

Kalau ko diberinpilihan ddk dalam rumah besauuuuuuuu... Budget classeyyy... Budget dah up up level... Dengan ddk rumah biashe2x saja... Tak kemane... Surrounded pon biashe2x.....mane ko pilih.... Kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Hukaloh... Bkn die nie berantakan ms zmn leftenan zana ker ....i olls xrs jenna hadap anak si cyst nie ..
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
awanysss replied at 18-5-2021 01:33 PM
yg adik fasha sandha tu mmg perangai mcm anak yatim piatu sebatang kara sgt ke menempel kat rumah tu ...

sama lah dgn perangai kakak nya time bujang2 dulu., hebat anak2 JTM ni ya.  hebatt bermaksiat
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:21 PM | Show all posts
mamasandha tak bising pula anak dia belum kawin tapi sudah diCONQUER?

berani tak selinsing dengan sis SR?
buku dengan ruas sangat
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:29 PM | Show all posts
awanysss replied at 18-5-2021 01:33 PM
yg adik fasha sandha tu mmg perangai mcm anak yatim piatu sebatang kara sgt ke menempel kat rumah tu ...

tula yg pompuan nampak sangap betul nak berlaki
gmbar semua melekatttttttttttttttttttttttttttttt
penat sis semayang hari2 tunjuk kt socmed puasa setiap hari tunjuk kt socmed
hujung2 anak bergmbar ngn tunang mcm dah laki bini
yg bestnay cyst merelakan pulak tu

rimas aku tgk menempek je kt famili org kalo dah kawin lain cite
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 18-5-2021 01:57 PM
Agak2 jn gigil tak baca ugutan cyst

Janna kena makan ubat dulu sebelum baca ugutan cyst
Kang ada yang buat video nangis lagi nanti
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2021 02:36 PM | Show all posts
tp kan sis, bukan dikjenna yg up story or jaja story. lol. jgn kasi chance lah netizen membawag, aiyo!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list