Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
1234Next
Return to list New
11476
View
65
Reply

“Mak Bapa Warak, Anaknya Subhanallah...”- Bekas Suami Zarina Anjoulie Kena Serang Lagi

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-5-2021 04:03 PM | Show all posts |Read mode
Selepas Zarina Anjoulie berkongsi cerita 'dalam kain' mengenai keretakan rumah tangganya dengan Eilyas Azhar, bekas suami kepada aktres itu mendedahkan dia menerima kecaman daripada netizen di laman sosial.


Eilyas atau lebih dikenali sebagai Yas berkongsi paparan skrin mesej daripada netizen menyerangnya dengan mendakwa dia seorang lelaki tidak berguna.


Kredit foto: IG




Malah, individu tersebut juga melibatkan ibu bapa Eilyas yang dianggap tidak memberi didikan yang baik biarpun mempunyai latar belakang keluarga alim.








"Jadilah lelaki yang berguna sikit jantan oi. Dah kikis orang punya duit lepas itu blah. Bapa jantan tak guna! Mak bapa warak tapi anaknya Subhanaallah. Tak didik jadi lelaki yang bagus.


"Buat malu la kau ini. Kerja nak tumpang glamor saja eh. Kau sedar diri kau itu sikit. Jantan macam kau ini bersepah dekat tepi lorong! Tak guna punya lelaki.


"erangai macam musibat. Belajar la jadi yang berguna sikit. Ni asyik nak berom** saja. Lepas itu blah. Buat malu jantan," kata individu tersebut.


  



  



Sebelum itu, Zarina mengesahkan ikatan perkahwinan dengan bekas suami berakhir selepas Eilyas melafazkan cerai itu di laman sosial miliknya, baru-baru ini.


Eilyas selepas itu meluahkan rasa kesal dengan tindakan aktres itu yang mendakwa dia hanya mengharapkan duit bekas isterinya sepanjang mereka berkahwin.


Kesal dengan dakwaan tersebut, Eilyas menganggap tindakan Zarina berkongsi perihal rumah tangga mereka itu sekadar meraih perhatian masyarakat selain bertujuan mencemarkan maruahnya sebagai suami.




  



Dalam pada itu, Eilyas menerusi kapsyen di perkongsian paparan skrin mesej tersebut berkata tuduhan individu tersebut seakan-akan mengetahui segala masalah dalam rumah tangganya dengan Zarina.


"Bahasa pun. Macam duduk sebumbung borak. Pernah tidur sekatil dengan kitorang? Cakap macam malaikat yang sentiasa duduk kat bahu tu sentiasa catit. Aku picit anak tekak kau tau la," tulis Yas.




  



  



Untuk rekod, ini merupakan pengumuman penceraian kali kedua dengan Eilyas kerana pada 27 Januari lalu, Zarina pernah memaklumkan perkahwinan mereka sudah berakhir selepas enam bulan mendirikan rumah tangga.


Eilyas mendirikan rumah tangga dengan Zarina pada 17 Julai tahun lalu di Pejabat Agama Islam Daerah Seremban, Negeri Sembilan.


Zarina sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan jejaka berasal dari Brunei pada tahun 2015 dan bercerai pada Disember 2016. -CARI


Sumber: mStar Online

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Mereng dua org ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Yas biawak hidup.....
Betul ke??
Aku rasa ya....sebab dia x kerja....mak pak punya alim mcm org arqam....nasihatlah anak jantan tu biar senonoh sikit

Ko tuduh anju mami gulaa
Habis tu dulu ko sebok nikah diaa jugakk
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Iman tak dpt di warisi sis
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Prempuan mcm ni elok dipandang hina smpai bebila. Kira baik la mak bapak yas tu sggup trima betina bohsia pelacur mcm ni. Kasi peluang sbb ingt akn berubah. Rupanya betina pesen ni mmg mcm ni smpai bila2
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:36 PM | Show all posts
  drama kuat laki bini moga berjodohan semula.  jauh memekik dekat melekat
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang pasti dua2 tak koser iols nak sokong. Biar bercakaran sampai la salah sorang terkambus
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 05:22 PM | Show all posts
Macam cheap marketing
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak yah bagi perhatian dua2 ni. Attention seeker.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
zarina anjoulie tu mm nma betul dia ek spt yg dlm acc bnk tu..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
sepadan betul iq dua ketoi ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Cop. Aku x faham.. Apa kaitan dgn kereta @ tayar kereta.. Penerangan plsss
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Zarina anjoulie to nama betul ka?
Selama ni iols ingatkan itu nama glamer
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
best pula i tengok berbalas2 komen ni.. padan muka juling tak boleh senang2 buli ex laki..
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedap juga nama dia eaa
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 06:20 PM | Show all posts
klu betul jantan tu perangai camtu, akak stuju jer dgn statement ni. kerja la, ni nak bini tanggung apahal. mmg iman tak bole diwarisi, tp nasihat anak jantan tu tuk bagi nafkah.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Acik2 forum dari tahun lps lg dah speku yg anju bakal mengaibkan yas habis2an kalau yas buat tahi dkt anju.so mmg betul pun.dah masak sgt dah dgn perangai anju ni.nothing new
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 06:54 PM | Show all posts
kesian mak-bapak masing2.
malu dkt sedara-mara tgk perangai anak-menantu mcm ni.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
RIM TAYAR TU anju yg belanja kat yas..kereta tu yas punya

Malam sebelum kena cerai esoknya tu
Yas pinjam 500 kat anju
Lepas tu pakej dpt bersetubuh dgn anju

Esoknya kena cerai
Tu psl anju mengamok sakan naaa
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
kucim: Yas biawak hidup.....Betul ke??Aku rasa ya....sebab dia x kerja....mak pak punya alim mcm org arqam....nasihatlah anak jantan tu biar senonoh sikitKo  ...


Dlu bkn die x keje... Die kan PA si hantu tetek... Skrg elok je die g kerja... Bkn la nk backup... Tp sikit pon aku x caya ngan si hantu tetek tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list