Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12
Return to list New
3512
View
35
Reply

Penat tengok kes Covid-19 meningkat, kita tak sepatutnya senyap! - Naim Daniel

[Copy link]

Author: bubuk_bearbear    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 11-5-2021 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Sama2 lah kita berdoa supaya covid cepat terhapus dari muka bumi
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2021 08:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Trumpettt replied at 10-5-2021 11:10 PM
Cuba retis buat lagu covid ke or sketsa pesanan masyarakat utk bg sokongan pkp...berkhidmat utk nega ...

I suka lagu Kita nyanyian erni, ara joe, usop ramai2 tu.... Dari tahun lepas dan skrg masih relevan
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2021 11:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Pertama kali tgk naim ni jadi adik fs dlm drama apa ntah dulu. Kecik lagi masa tu. Depa 3 beradik fs, eddy ashraf n naim ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2021 11:58 PM From the mobile phone | Show all posts
eely_shana replied at 11-5-2021 11:40 PM
Pertama kali tgk naim ni jadi adik fs dlm drama apa ntah dulu. Kecik lagi masa tu. Depa 3 beradik fs ...

Dalam drama tu siapa pling adik? Naimah ke eddy ashraf? Kalau paling adik adik, tau la xde sapa leh celen naimah  ni.
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2021 11:59 PM From the mobile phone | Show all posts
ashilalat replied at 11-5-2021 11:58 PM
Dalam drama tu siapa pling adik? Naimah ke eddy ashraf? Kalau paling adik adik, tau la xde sapa le ...

Naim lah paling bongsu. Mak dorg zila bakarin kot. Tak ingat apa tajuk.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 07:34 AM | Show all posts
Normabaru replied at 11-5-2021 12:57 AM
Betulla tu.. Even kita sendirik klu blh nk retire young around 40s khuens..

kan? ya Allah, mmg impian meols nak bersara 40an tu. hahaha! tp nan hado lah diknon. gaji perabih bayo hutang jer.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Yerla...kang dapat job dari gov muka korang2 jugak bersepah kat rtm tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 07:51 PM | Show all posts
ujong taun lepas iols berangan lepas raya kot2 parents iols dah siap vaksin... ikut timeline katanya warga tua fasa 2...
kekdahnye tak nampak lgsg tanda2 nak dpt vaksin dlm masa tedekat...
kemain ada menteri vaksin.. menteri kesihatan... timbalan sampai 2 orang...   KPI kelauttt jahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2021 12:20 AM From the mobile phone | Show all posts
BoongaKertas replied at 11-5-2021 07:26 AM
tapi kaka norm, iols rasa 65 tu pun usia yg max patutnya. sbb age2 mcm ni, iols rasa dah mcm takde ...

Kannn.. dok rumah main cucu jer la..

Ingat org muda semua tak reti buat keja ker..
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2021 12:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Dik naim mulakan tegur sohabat dlm industri tu ya.. nampak ramai yg tak reti bahasa jugak tu..
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2021 01:02 AM From the mobile phone | Show all posts
sleepandream replied at 12-5-2021 07:51 PM
ujong taun lepas iols berangan lepas raya kot2 parents iols dah siap vaksin... ikut timeline katanya ...

fasa 2 april sampai ogos ya.. iols dah kira tak sempat semua untuk dapat vaksin waktu raya. dapat dos pertama April pon masih kena tunggu dos kedua
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2021 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
slyfynx replied at 11-5-2021 09:43 AM
Satgi kome2 jgk yang gi majlis x pakai mask sbb x masuk aesthetic. So pakai face shield je.
Ko piki ...

ada dh kluster retis nora danish abil suh si jerawt ni nasihatkan
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 05:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 11-5-2021 08:43 AM
70 mcm tua sgt tu..patutnya umur 60 thn wajib pencen..mcm penjawat awam

Iye mana yang pencen sampai umur dah nak 60 tu pun sebenarnya dah tak banyak menyumbang kami yang muda ni kena ambil alih itu tak boleh ini tak boleh dan diorang dah takde kejar naik pangkat. Aku rasa baik la kerajaan balik kepada pencen 55 tahun dah 60 tahun ni ramai yang dah tak boleh bekerja plus penyakit pun dah ada.
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2021 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Tadi tertengok naim, ropi n aprena dlm pak kodi
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
doa.. Doa.. Doa.. sop sop sop..please stay safe at home kalau x perlu keluar..
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada orang cakap, ada data menunjukkan yang buat perangai ni kebanyakan gomen servants. Ada depa kata pulak, 200k keta lolos balik kampung masa announced MCO bebaru nih. Depa siap ada no plate keta lagi, sebab cctv ada dimana2. So, bila mak pak ninggal, nak buat citer sedih, boh layankan jerk. Tu orang cakap la sebab bila2 check depa tu reramai penyokong kuat PH dan Umno, Sekian!!
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list