Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
35501
View
356
Reply

Suami Neelofa, Pu Riz dikritik netizen kerana tidak pandai didik isteri?

[Copy link]

Author: pemula       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-5-2021 10:59 AM | Show all posts |Read mode
Tular di laman twitter, PU Riz atau nama sebenar Haris Ismail di kritik netizen kerana tidak pandai mendidik dan menegur isteri Noor Neelofa kerana melakukan kesalahan berulang.


Semalam tular, pasangan terbabit merentas negeri ke Nilai. Menerusi instagram stories isteri Pu Riz, menunjukkan mereka sedang berada di sebuah kedai karpet. Setelah di viralkan netizen, mendapati kedai Karpet tersebut adalah berada di lokasi Nilai, Negeri Sembilan.
Ekoran daripada itu, ramai netizen menuduh Neelofa seorang yang sengaja mencari perhatian dan berani mencabar kuasa Polis. Tempias turut terkena suami kepada selebriti itu Pu Riz, dimana netizen menuduh Pu Riz tidak berperanan sebagai sorang suami yang sepatutnya menegur kesalahan isteri.


Berikut adalah beberapa paparan skrin di twitter tular netizen mengkritik suami kepada selebriti tersebut.















Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 4-5-2021 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Tukang sengih

Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Queen control
Maklum la bini yg tanggung
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:16 AM | Show all posts
kan lopa dah didik hariz elok2. ape plak nk kritik2 ni.

ehhhhh, salah bace tajuk
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:18 AM | Show all posts
penyedap jah je.tu kuat bergesel jah tu..hahhhahaha
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
hahahah
obviouslyyyyy
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:19 AM | Show all posts
baca tweet netizen ni adoii la..gelak2 ai...
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak reti pakai mask elok2 ke dia ni?
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:20 AM | Show all posts
bukan lopak tu suami ker.puriz tu isteri mengekor je suaminya ke sana sini.
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:26 AM | Show all posts
duduk pun kat rumah bini...
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:29 AM | Show all posts
Tunggu masa je si Hariz ni nak meletop. Mungkin inilah sumpahan keluarga Makcik Tini.

Berapa lama je menantu lelaki dapat tahan dengan keluarga ni.
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:32 AM | Show all posts
dak piyu ni kalau betul lelaki mesti rasa tercabar dengan komen2 netizen ni. tu pun kalau ade perasaan la.
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Puris ni takda pendirian ke dari asik ngekor bini je
Bertindaklah sebagai suami dengan tegas
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Mata laki dia nampak sedih, stress.
Meanwhile mata bini so cunning.
Ceh pandai plak aku tengok mata orang.
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
A kid who gets to abandon school, lots of tlc, lots of toys. freedom from parents now calls himself imam. Ppl say he has money family rich..After a year of pandemic even a mountain of gold will run out. Economic slow down globally... Tau dak di Europe so much of unemployment... So this a cushy job being a HuH to the NooN.  Why rock the boat? Anyway typical riders rides on any opportunity...even rides on each other.. So it s time ppl stop questioning what he is  doing as a husb.
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa nk diharapkn dr darah negara gohead gostan..mng gitu la dna mrk..
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:52 AM | Show all posts
Klu berani kritik la..mlm ni tido luar..
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:54 AM | Show all posts
obviousss sgat laaa jah lagi dominant dari pubird
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:57 AM | Show all posts
doubleA replied at 4-5-2021 11:19 AM
Tak reti pakai mask elok2 ke dia ni?

khen, sedari lgk lagi aku peratikan dia nie
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 11:58 AM | Show all posts
lopa.png
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list