Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
21575
View
234
Reply

Lan Pet Pet pukul penghantar makanan [video di post #14]

[Copy link]

Author: Boomibulat       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-5-2021 09:37 AM | Show all posts |Read mode
Edited by Boomibulat at 4-5-2021 10:02 AM

Apahal Lan Pet Pet tu?
lan.png

am@hmetro.com.my

Kuala Lumpur: Video pelawak popular, Lan Pet Pet memukul seorang lelaki dipercayai penghantar makanan menarik perhatian netizen selepas tular di media sosial sejak malam tadi.

Menerusi video yang dirakam pengguna jalan raya ini, pelawak dan pelakon dari kumpulan Senario itu dilihat merangkul leher lelaki terbabit dan memukul kepalanya.

Dalam masa sama, Lan turut ditenangkan oleh tiga lagi lelaki daripada terus memukul lelaki itu dalam kejadian yang berlaku di tepi jalan raya itu.

Dalam keadaan marah, Lan turut menjerkah lelaki itu dengan kata-kata berbaur amaran, 'hang duduk Tropicana nak tunjuk samseng kat aku. Hang tau dak aku sapa?'

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan bila dan di mana lokasi kejadian itu.
Sementara itu, usaha Harian Metro menghubungi Lan bagi mendapatkan reaksinya mengenai kejadian itu buat masa ini tidak berjaya.

Sebelum ini, Lan atau nama sebenarnya Mazlan Ahmad, 51, mencetuskan kegemparan ramai apabila memukul seorang pengawal keselamatan, Yahya Manap atau Pak Ya, 71, pada 6 April 2019.

Dia didenda RM2,000 oleh Mahkamah Majistret Seremban pada 15 April 2019 selepas mengaku bersalah terhadap perbuatan yang dilakukan di Acacia Park Desa Jati, Nilai, Negeri Sembilan.

© New Straits Times Press (M) Bhd


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 4-5-2021 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Memang baran ke camne ni? Not first case pukul ya
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:39 AM | Show all posts
Kaki pukul la si Pet ni. Elok kasi sumbat kat dalam barang seminggu dua.
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:40 AM From the mobile phone | Show all posts
"Hang tau dak aku sapa?" katanya.... retis2 kat malaysia ni even yg sendu & sangkak memang perasan deme ni somebody ek? hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada yg komen zaman dia bukak gerai roti canai pon selalu dok cari gaduh plus caras pekerja gerai lain
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Cleocatra replied at 4-5-2021 09:39 AM
Kaki pukul la si Pet ni. Elok kasi sumbat kat dalam barang seminggu dua.

Kslau betul dia ,memang harus duduk dlm!!! Tak padan badan gitu pun kaki pukul!!
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:46 AM | Show all posts
Perasan dikenali ramai lagi ke....
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:46 AM | Show all posts
cruz2 replied at 4-5-2021 09:42 AM
Ada yg komen zaman dia bukak gerai roti canai pon selalu dok cari gaduh plus caras pekerja gerai lai ...

aahhh...pastu anak sedara dia pun lari g gerai sebelah kan?


nak tau gak apa yg rider tu buat sampai Lan ni mengamuk.
tapi dia ni nampak macam baran la. cakap pun jenis menengking2 gituh
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:47 AM | Show all posts
hangpa baghu tau ka dia kaki pukui.. aku dah lama tau
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Dulu viral suka tolong org.. Skrg viral suka pukul org pulak.  Aiyoo..
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:52 AM | Show all posts
ayooo...dah tua2 pun gini punya perangai...
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Sejenis baran.. nauzubillah jumpa org baran mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau kat luar x segan silu pukul org..tak tahu kat rumah dia mcm mana
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 4-5-2021 09:46 AM
Harap cik @user.name dpt tempek video..sy x dpt cari lg..


Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 09:58 AM | Show all posts
tak abih lg ka dia ni... samseng x habis lagi... kes baru ka ni...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-5-2021 09:59 AM | Show all posts

Terima kasih...         
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Ferr_Remy at 4-5-2021 10:03 AM

Lan PetPot : Hang tau aku sapa?

Aku : Tau... mamat bodoh yg konon2 pak lawak tapi tak sedar diri tu da tua sendu plak tu acah2 remaja lagi. Kah3.
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 10:04 AM | Show all posts
Mmg lan ni panas baran pun.. lama dh..

Dah tua2 makin menjadi lak baran dia..

Bulan baik ni elok bnyakkn bersabar...
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 10:04 AM | Show all posts
dia ni mmmg dulu2 nk jd ahli gusti ke apa

asik la nak mengusti org, tk padan dgn keding samseng sgt la tu
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2021 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Samseng tuo buruk tk de class
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list