Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
6470
View
121
Reply

"Saya Tak Pernah Cakap Dah Berhijab Sepenuhnya" - Fasha Sandha

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-10-2020 02:41 PM | Show all posts |Read mode




Kecoh apabila Fasha Sandha sebelum ini dilihat bercuti tanpa memakai tudung.




  



Terbaru, aktres itu sekali lagi dikecam apabila memuat naik video tarian bersama suami, Aidil Aziz di Instagram tanpa menutup aurat rambutnya.


Bagaimanapun, Fasha kemudian tampil di ruangan komen menjelaskan bahawa dia tidak pernah memberi kenyataan sudah berhijab sepenuhnya.




Kredit foto: IG Fasha



"Saya tak pernah cakap dah berhijab sepenuhnya.

"Macam beberapa selebriti yang belajar berhijab di bulan Ramadan, begitu juga saya, perlahan-lahan belajar. Bukan untuk memenuhi kehendak netizen, mahupun trend. Tapi, kerana diri sendiri," balasnya.  - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 26-10-2020 02:52 PM | Show all posts
savage sangat jawapan fasha
bukan sebab trend macam ko pakai ke sekolah sebab ikut peraturan, ujung2 balik rumah rhoperrnyaa rambut blonde duduk celah kangkang dollah
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak abis2 artis ni jenis belajar nak tutup aurat.
Takkan la dah tua bangka tak khatam2 bab aurat.
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 03:01 PM | Show all posts
bagi diorg bulan Ramadhan je ke ada Allah??
tudung itu fesyen je
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Selagi diorg duk dlm industri seni ni tak payahla netizen duk paksa2 bertudung bagai, sok ni duk berlakon pegang2 gesel2 korg jgk yg hentam..
Tak pakai handsock, sock pun korg hentam..entah2 korg atau bini atau anak adik beradik pun x sempurna...puihhhh
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka tgk lakonan fasha sandha. Menghayati watak.
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 03:38 PM | Show all posts
krustykrab replied at 26-10-2020 03:02 PM
Selagi diorg duk dlm industri seni ni tak payahla netizen duk paksa2 bertudung bagai, sok ni duk ber ...

sokonggggggggggggggggggggggggggggggggg
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Xde pemenat nk bg contoh Hajjah lopah kt fasha ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Xde pemenat nk bg contoh Hajjah lopah kt fasha ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 26-10-2020 03:02 PM
Selagi diorg duk dlm industri seni ni tak payahla netizen duk paksa2 bertudung bagai, sok ni duk ber ...

Kannn???? Iols emosi bila netizen setazah setaz dok perli2 artis x pakai tudung..
Lg hanat hat netizen jenis smbhyg pon tunggang langgang lagi, adik beradik ramai lg tak bertudung.. ada hati nak perbetui org.. pi perbetui sedara hang sndiri dulu..

Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 04:14 PM | Show all posts
ok jer dia.. sbb dia bertudung aritu pun tak bising2 kepala melekat ke sejadah ke, nampak api neraka bagai semua ke... Lagipun dia masih berlakon utk cari makan. Meols lagi rengsa pelakon yg bertudung penuh tapi buat scene dalam bilik, malam pertama, honeymoon semua utk watak...
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Masalahnye netizen pon ramai je kejap pkai tdung, esok free hair. Nasib lah jadi retis buat apa semua salah
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 04:28 PM | Show all posts
Macam sesetengah orang lah menutup aurat nampak lebih wajib masa bulan ramadhan.
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 04:35 PM | Show all posts
krustykrab replied at 26-10-2020 03:02 PM
Selagi diorg duk dlm industri seni ni tak payahla netizen duk paksa2 bertudung bagai, sok ni duk ber ...

betul..betul...aku sokong...
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Xde sapa nk petik Hajjah lopah buat contoh ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Menutup aurat itu kewajipan kita sebagai seorang Islam. Ianya bukan kerana hormatkan orang lain atau bulan Ramadhan atau menghormati sesuatu tempat atau majlis.
Ni reminder utk kita semua.
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 26-10-2020 03:02 PM
Selagi diorg duk dlm industri seni ni tak payahla netizen duk paksa2 bertudung bagai, sok ni duk ber ...

Betul tu krusty. Selagi dalam dunia glamour ni, jgn harapkan apa2 dari mereka. Let them be. Masing2 pun bukan budak kecil lagi dah. mia Sarah oun dah dewasa..
Tp jaga la jawapan kpd persoalan2 tu. Jawapan fasha ni macamkan keluarga mertua tu lebih dihormati dari Yg Maha Esa itu sendiri. Nauzubillah minnzalik....
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 05:03 PM | Show all posts
Better sheols tak payah jawab la, dendiam sudah.
Tak perlu nak justify tiber pakai tudung, tiber tak pakai.
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
At least dh tegur. Nak terima ke tak terpulang kat ko la pasha. Btw mmg lawa ko bertudung.
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2020 05:51 PM | Show all posts
Belibis replied at 26-10-2020 02:57 PM
Tak abis2 artis ni jenis belajar nak tutup aurat.
Takkan la dah tua bangka tak khatam2 bab aurat.

Dia maksudkan membiasakan diri pakai. Buka literal meaning of belajar.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list