Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
14976
View
182
Reply

Ali Puteh Beri Nama Anak Syed Umar Iskandar, Sama Macam Arwah Abam

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-9-2020 02:55 PM | Show all posts |Read mode
Isteri Ali Puteh selamat melahirkan anaknya yang ketiga pada awal pagi Khamis, 25 September.


Bayi lelaki tersebut dilahirkan di sebuah hospital bersalin sawasta pada jam 4.42 pagi seberat 3.07kg.


  



  



Alhamdulillah, Melati selamat lahirkan bayi ketiga kami. Bayi dilahirkan secara normal dan berada dalam keadaan sihat bersama ibunya.

Saya bersyukur urusan dipermudahkan dan terima kasih kepada yang sentiasa mendoakan Melati dan anak, katanya kepada Gempak.


  



  



Ali menamakan anak lelakinya itu sebagai Syed Umar Iskandar.


Foto: IG


"Memang dari awal saya nak nama arwah Abam ada. Jadi saya ambil Umar itu. Ingatan kami terhadap arwah tidak pernah pudar.


"Sebaik sahaja Umar Iskandar dilahirkan, saya sebak...Emak juga tidak berhenti menangis sejak saya kongsikan berita kelahiran Umar.

"astinya arwah orang yang paling sibuk saat ini kalau dia ada...Sebab sebelum ini pun memang begitu, teringat pula keletah teruja arwah saat ini." -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 25-9-2020 02:57 PM | Show all posts
Erk. Kenapa Arwah Abam pulak yg paling sebuk bila anak kau yang lahir?
Sah2 dia ada anak sendiri.


Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Emgko takde gmbr lawa sikit ke nak upload. Gmbr Tong biru tadah Air je ada. Zzz
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:00 PM | Show all posts
GegarVaganja replied at 25-9-2020 02:57 PM
Erk. Kenapa Arwah Abam pulak yg paling sebuk bila anak kau yang lahir?
Sah2 dia ada anak sendiri.
...

sebok pasal bapak baby tu mntak macam2 kat pak sedara dia suruh beli tu, beli ni.
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:00 PM From the mobile phone | Show all posts
GegarVaganja replied at 25-9-2020 02:57 PM
Erk. Kenapa Arwah Abam pulak yg paling sebuk bila anak kau yang lahir?
Sah2 dia ada anak sendiri.
...

Kelakar betul kan
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by inusya at 25-9-2020 03:04 PM

Knp caption dia Abangggggggg ati RINDU..
Konfius aku..
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak gaya ali ni..mcm abam tu yg uruskn sgalanya..tmasuk makan minum adk2..
Prnh ada kenalan kpd ayh i..llaki ank sulung jgk..mak ayh mninggal awl..dia sorg la uruskan adk2 dr bljr smpai semua dh kawen..baru la dia sndri kawen..
Tp awl2 umur 40an dh mninggal..ank kecik2 lg..besar pgorbanan dia sbagai abg sulung ganti tnggjwb mak ayh..
Hrp2..anak2 dia di jaga elok oleh mak cik pak cik diaorg..mgenangkn bapa diaorg byk bjasa..
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
inusya replied at 25-9-2020 03:03 PM
Knp caption dia Abangggggggg ati RINDU..
Konfius aku..

Hahahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
kaoru44 replied at 25-9-2020 03:08 PM
Nampak gaya ali ni..mcm abam tu yg uruskn sgalanya..tmasuk makan minum adk2..
Prnh ada kenalan kpd  ...

Biasa orang macamni satu family termasuk sedara mara kata dia hak mutlak mak. Tiada kehidupan sendiri untuk dia
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
GegarVaganja replied at 25-9-2020 02:57 PM
Erk. Kenapa Arwah Abam pulak yg paling sebuk bila anak kau yang lahir?
Sah2 dia ada anak sendiri.
...

Mungkin arwah Abam yg terpksa uruskan semuanya. Ye la dia kan tunggak harapan keluarga.
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:16 PM | Show all posts
macam arwah tu pulak laki dia sampai gitu punya meratap..
dah la hubungan takat ipar je..
kalau abang darah daging sendiri tu lain la cerita..
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:16 PM | Show all posts
klu syg arwah..buat baik jgk la pd org2 yg arwah syg..
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:17 PM | Show all posts
Pagi tadi kat Sinar "Keturunan Syed/Sharifah tidak layak terima sedekah, betul ke ustaz?" tanya si Jepp apsal ntah iols terus teringat si Ali hitam ni.
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 25-9-2020 03:00 PM
Kelakar betul kan

Boleh dak sy suspek.. Dia nak padam waris arwah.. Si hamzah.. Jadi org ingat anak dia saja la waris arwah.
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Over nye.
Dah rindu sgt. Jagalah anak abam cm anak sendiri. Xperlu jaga dok serumah. Syg je kt die cm syg abam..

Nk jgk ratapan kt socmed
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Gedik betol melati ni duk "abangggggggggg ati rindu"
Eeei geli aku terbayang buat ratalan begini kat abang ipar aku.
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:25 PM | Show all posts
kuchenta_81 replied at 25-9-2020 03:17 PM
Pagi tadi kat Sinar "Keturunan Syed/Sharifah tidak layak terima sedekah, betul ke ustaz?" tanya si J ...

apa ustaz jawab?
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Attention much!!
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:27 PM | Show all posts
dia ni buat kenyataan psal si hamzah tu bukan anak arwah je ek
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2020 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Eeeewww gediknyaa nak tulis caption cmtu. Hidayah pun takde gedik cmni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list